A szállítási költség 15000 Ft felett ingyenes

Gyakran ismételt kérdések

  1. Minden termék gluténmentes?
    • Igen, minden termékünk 100%-ban gluténmentes, tej- és szójamentes, természetes alapanyagokból készül.

  2. Hol tudom megvásárolni a Grandia termékeket?
    • Termékeinket megvásárolhatod a webshopunkban, ahol granolák, kekszek és egészséges nassolnivalók széles választékát kínáljuk. Illetve megvásárolhatod viszonteladói partnereinknél országszerte. A listát ITT találod.

  3. Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?
    • Webshopunkban biztonságos online bankkártyás fizetést biztosítunk a Barion Payment rendszerén keresztül. Valamint utánvétes fizetési lehetőséget is kínálunk készpénzzel vagy bankkártyával. Az utánvét díja +400 Ft.

  4. Milyen szállítási módok állnak rendelkzeésre és mennyi a szállítási költség?
    • GLS házhozszállítás - bruttó 1.800 Ft
    • GLS csomagautomata - 1.490 Ft
    • GLS csomagpont - bruttó 1.490 Ft
    • Foxpost-Packeta csomagautomata bruttó 1.490 Ft
    • MPL - 3.490 Ft (szállítási + kezelési költség)

  5. Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?
    • A rendelés feldolgozása és kiszállítása általában 2-4 munkanapot vesz igénybe. A pontos szállítási idő a rendelés leadásakor kerül meghatározásra.

  6. Van lehetőség személyes átvételre?
    • Jelenleg nem biztosítunk személyes átvételi lehetőséget. Minden rendelést futárszolgálattal juttatunk el vásárlóinkhoz.

  7. Milyen alapanyagokat használnak a granolákhoz?
    • Granoláink természetes alapanyagokból készülnek, mint például gluténmentes gabonák, magvak, diófélék és aszalt gyümölcsök. Nem használunk mesterséges színezékeket, ízfokozókat vagy tartósítószereket.

  8. Hogyan tároljam a granolát, hogy sokáig friss maradjon?
    • A granolát hűvös, száraz helyen, légmentesen záródó edényben tárolja. Így akár több hétig is megőrzi frissességét és ropogósságát a felbontást követően.

  9. Vannak szezonális vagy limitált kiadású termékek?
    • Igen, kínálatunkban rendszeresen megjelennek szezonális és limitált kiadású ízek, hogy mindig új élményekkel gazdagíthassuk vásárlóinkat.

  10. Milyen diétákba illeszthetők be a termékeitek?
    • Termékeink kiválóan beilleszthetők gluténmentes, tejmentes és szójamentes diétákba, egyes termékeink a vegán életmódban, valamint azok számára is ideálisak, akik egészségtudatosan szeretnének táplálkozni.

  11. Hogyan léphetek kapcsolatba a Grandia ügyfélszolgálatával?
    • Kérdéseivel forduljon hozzánk bizalommal az info@grandia.hu e-mail címen vagy hívjon minket hétfőtől péntekig 9:00 és 16:00 óra között.

  12. Mi az a granola?
    • A granola egy ropogósra sült gabonakeverék, amely tartalmazhat zabpelyhet, magvakat, dióféléket, aszalt gyümölcsöket és természetes édesítőket. Kiváló reggelire joghurttal, tejjel vagy smoothie-val, de önmagában nassolnivalóként is fogyasztható.

  13. A granoláitok tartalmaznak hozzáadott cukrot?
    • Termékeink kizárólag természetes édesítőket, például mézet vagy datolyát tartalmaznak, így nincs bennük finomított cukor vagy mesterséges édesítőszer.
  14.  Miben különbözik a granola a müzlitől?
      • A müzli nyers, keveretlen gabonafélékből, diófélékből és gyümölcsökből áll, míg a granola sütéssel készül, így ropogósabb és ízesebb. Granoláinkat kókuszolajjal és természetes édesítőkkel sütjük, hogy még finomabbak legyenek.

    • Gyerekek is fogyaszthatják a Grandia termékeket?
        • Igen, termékeink természetes alapanyagokból készülnek, így gyerekek számára is egészséges választás lehetnek. Mindig javasoljuk azonban, hogy az összetevőket ellenőrizze allergia vagy ételérzékenység esetén.

      1. Kiknek ajánlott a Grandia termékek fogyasztása?
          • A Grandia termékeket bárki fogyaszthatja, aki egészségtudatosan étkezik, vagy speciális étrendet követ, például gluténmentes vagy tejmentes diétát. Sportolóknak, aktív életmódot élőknek és azoknak is ideális, akik természetes és tiszta ételeket keresnek